Joanna Malinowska-Parzydło
CEO w Personal Brand Institute, autorka bloga Jesteś Marką.
"Śliski", czyli korpomodel podbija świat
Jestem przekonana, że nie należysz do tych, którzy okazują komuś respekt, zainteresowanie i upewniają o swoim zaangażowaniu i sympatii, aby następnie zignorować tę osobę, kiedy nie ma nad tobą władzy – a przynajmniej tak ci się wydaje. Z pewnością jednak spotkałeś ten typ w swoim zawodowym życiu.
Jak głośno musisz krzyczeć, aby zaczęli Cię szanować?
Przypomnij sobie ludzi, którzy są dla Ciebie autorytetami. Jest różnica między nimi a tymi, którzy zbudowali swoją rozpoznawalność i wizerunek na… hałasie, rwetesie, grzmieniu na innych i rejwachu wokół siebie.
"Wyblakłe damy" polskiego biznesu
Jako sympatyk ludzi przyglądam się im często z życzliwością i dużą uwagą. Lata obserwacji w korporacjach, a teraz liczone w tysiącach spotkania podczas warsztatów i wykładów, doprowadziły mnie do tytułowej refleksji.
Kim jesteś dla siebie: klientem, przyjacielem, a może katem?
Odpowiedz uczciwie: czy jesteś swoim najlepszym klientem? Czy to, w jaki sposób zarządzasz relacją z samym sobą, jest najlepszą możliwą praktyką? Czy masz do czynienia z mistrzem wewnętrznego CRM?