Marketing
Naucz się słuchać. Jak w praktyce wykorzystać social listening?
Według badań przeprowadzonych przez Trustpilot ponad 93% konsumentów przed kupnem nowego produktu sprawdza jego recenzje w sieci. Najbardziej wiarygodne są te napisane przez klientów. Internauci chętnie dzielą się tym, co mają do powiedzenia na temat różnorodnych produktów czy usług. Dyskusje, opinie, recenzje, testy publikowane są przede wszystkim dla (jeszcze) niezdecydowanych konsumentów. Nie oznacza to jednak, że nie mogą skorzystać z nich także marki.
Czy czeka nas zadyszka e-commerce?
Miniony rok był rokiem e-commerce i nikt nie ma co do tego wątpliwości. Dziś wyzwaniem będzie utrzymanie dynamiki wzrostu. Czy sklepy internetowe będą się rozwijać również po pandemii?
Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest
Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej.
Jak pisać, żeby być zauważonym – przez ludzi i algorytmy Google’a
Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google’a jest celem wielu organizacji. Nie jest to zadanie łatwe, ale nie niemożliwe. Receptą na sukces jest połączenie marketingu treści i SEO. Dzięki przemyślanej strategii content marketingowej możliwe jest prezentowanie treści w taki sposób, aby była atrakcyjna zarówno dla klientów, jak i algorytmów wyszukiwarki.