Strategia
Azja Południowo-Wschodnia – nowy kierunek dla polskich firm
Na skutek pandemii z państwami, które do tej pory były uznawane za najbliższych partnerów handlowych polskich firm, często nie ma warunków do ponownego nawiązania współpracy. Z kolei wojna w Ukrainie przerwała naturalną sieć współpracy regionalnej – Polski, Ukrainy i Rosji. Kryzysy wywołane przez wojnę na Wschodzie, jak też niekończące się kolejne fale zachorowań na COVID-19 i związane z nimi ograniczenia w życiu społecznym i gospodarczym na Zachodzie, skutecznie uniemożliwiają powrót na stare handlowe szklaki.
Epidemia jako test transformacji cyfrowej
Przez lata snuto opowieści, jak to już wkrótce cała nasza działalność przeniesie się do sieci. Zakupy, spotkania, relacje towarzyskie i biznesowe. Gdy nagle – z powodu SARS-CoV-2 – opowieść faktem się stała, okazało się, że wiele się zmieniło, choć nie wszystko. Oto krótka lista sukcesów i porażek.
Czy epidemia COVID-19 to „czarny łabędź” czy nowa normalność?
Podczas gdy ciągle jeszcze próbujemy zrozumieć skalę pandemii, nie ulega wątpliwości, że nowe wyzwania, przed którymi stoimy, wskazują na konieczność wprowadzenia w naszym życiu i sposobie prowadzenia biznesu bardziej trwałych zmian.
Strategia cyfrowa? Twoja firma jej nie potrzebuje
Choć coraz więcej osób mówi o transformacji cyfrowej, jasne jest, że większość z nich jej nie rozumie.