Strategia
Kategorie
Formaty
Popularne tematy
Technologie zbliżają przedsiębiorcę do klienta
PREMIUM
Polski biznes coraz częściej automatyzuje procesy, korzysta z analizy danych, rozwija systemy ERP i CRM. Wyzwaniem wciąż jednak pozostaje dostosowywanie się do potrzeb klienta.
Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność
PREMIUM
Wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel.
Rosnący wpływ IT na wyniki i rozwój firm
PREMIUM
Dla współczesnych organizacji coraz ważniejsze staje się silne zaplecze informatyczne.
System IT optymalizuje i automatyzuje zarządzanie kadrami
PREMIUM
Funkcja działu HR zmienia się z tradycyjnego działu kadrowo‑płacowego w strukturę aktywnie zaangażowaną w realizację strategii biznesowej. W tym procesie pomaga informatyzacja.
Indywidualne podejście
PREMIUM
Jednym z obszarów, gdzie współpraca z zewnętrznym dostawcą usług okazała się niezbędna, jest IT.