Strategia
Kategorie
Formaty
Popularne tematy
Aleksandra Sroka: Znajdź skuteczny miks kanałów marketingowych
PREMIUM
Każda firma musi wypracować optymalne dla siebie kanały komunikacji. Warto przy tym wspierać się badaniami, pytać potencjalnych klientów i szybko analizować „twarde” wyniki sprzedaży.
Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy
PREMIUM
Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?
Karol Milewski: Wyższość marketingu cyfrowego, nad tradycyjnym
PREMIUM
Za oparciem przynajmniej części kampanii reklamowej na kanałach online przemawiają bardzo istotne czynniki: mierzalność, możliwość targetowania i retargetowania, elastyczność i optymalizacja kosztów.
Joanna Pędzińska: Znajdźcie to, co was wyróżnia
PREMIUM
Kluczowym czynnikiem będzie znalezienie wyróżnika, który ma być komunikowany w tych kanałach – to on przesądzi o sukcesie lub klęsce strategii nowego banku.