Strategia
Technologia pomaga rozwiązać problemy branży Retail i HoReCa w czasach pandemii
Pandemia koronawirusa praktycznie zatrzymała funkcjonowanie branży retail i HoReCa. Powolne odmrażanie gospodarki i znoszenie kolejnych zakazów daje nadzieję wielu firmom na przetrwanie i powrót do normalności
Koronawirus szansą dla e-commerce? Tak, o ile masz odpowiednią technologię
Skupienie się na designie zamiast na funkcjonalności, oszczędności w zespołach wsparcia, brak personalizacji – to główne grzechy e-commerce. Są one ciężkie, bo w okresie epidemii można stracić ogromną szansę biznesową. I zaufanie klientów.
Biometria: jak najlepiej zabezpieczyć swój biznes?
Czy istnieje unikalne, niemożliwe do podrobienia hasło, którego nie da się na dodatek zapomnieć? Tak. Jesteś nim ty.
Sprzedaż smartfonów maleje, rynek się nasycił. Co robić w takiej sytuacji?
Rozwiązań jest wiele, poczynając od nielegalnych i nieetycznych, aż po wzbudzające zachwyt. Lecz warto poznać wszystkie.
Rynki wschodzące inspiracją dla technologicznych pionierów
Jak pionierzy technologiczni mogą współtworzyć regulacje dla nowych branż.
Hollywoodzkie podejście do finansowania prac badawczo-rozwojowych
Firmom z trudem udaje się znaleźć uzasadnienie dla długofalowych, ryzykownych inwestycji badawczo-rozwojowych – szczególnie w obszarach opartych na nauce, takich jak biotechnologia. Być może już czas zastanowić się nad przyjęciem odmiennego modelu finansowania.