Innowacje
Polska gospodarka cyfrowa rośnie w siłę
Polska jest w Europie Środkowo-Wschodniej liderem pod względem nominalnej wielkości e-commerce. Ale jaka będzie jego przyszłość w obliczu inflacji studzącej nastroje konsumenckie?
Subskrybenci bez ciasteczek
Im lepiej znasz swojego klienta, tym bardziej adekwatną ofertę możesz dla niego stworzyć. W jego poznaniu nieocenioną wartość mają dane na jego temat, które do tej pory reklamodawcy pozyskiwali m.in. dzięki cookies. Tymczasem rośnie grono konsumentów, którzy niechętnie dzielą się informacjami na swój temat w sieci. Czy istnieje sposób na pozyskanie wiedzy na ich temat bez ciasteczek?
"Siła bez zwinności to tylko masa". Transformacja cyfrowa przedsiębiorstwa
Pandemia COVID-19 pokazała, jak szybko musimy adaptować się do nowych warunków otoczenia. Wcześniej badania nad szczepionkami trwały ok. 10 lat, a przecież szczepionki przeciw COVID dopuszczono już po kilku miesiącach od rozpoczęcia pandemii.
Jak niepewność wpływa na innowacje
Innowatorzy muszą odpowiedzieć sobie na pięć kluczowych pytań, by przewidzieć trajektorię rozwoju i oddziaływanie rewolucyjnej oferty wartości.
Epoka cyfrowych gigantów
15 lat. Tyle wystarczyło, by całkowicie przemodelować światowy rynek największych i najbardziej wartościowych korporacji.