Innowacje
Czego firmy mogą nauczyć się od światowej sieci laboratoriów innowacyjności ONZ
Agenda Organizacji Narodów Zjednoczonych, mimo ambitnej misji czy globalnego zasięgu, raczej nie kojarzy się firmom z miejscem, z którego mogłyby czerpać inspiracje w obszarze przypspieszania procesu innowacyjnego - pozory mogą jednak mylić.
Cztery kompetencje innowatorów przyszłości
Liderzy obeznani z technologiami cyfrowymi sprawdzą się w roli innowatorów, jeśli dysponować będą odpowiednimi kompetencjami: świadomością biznesową, przedsiębiorczym sposobem myślenia, koncentracją na wyniku końcowym oraz inteligencją etyczną.
Z piłką nożną jest jak ze start-upem
Być może analiza danych zabija pewien romantyzm piłki nożnej, ale wciąż w centrum futbolu jest człowiek – opowiada Jerzy Dudek, były bramkarz reprezentacji Polski, FC Liverpoolu i Realu Madryt, dziś zapalony golfista, ambasador zegarków marki CITIZEN w Polsce.
Nieprzełomowa kreatywność: nowe spojrzenie na innowacje i rozwój.
Już czas obalić mit, że innowacja musi być rynkowym przełomem. Alternatywnym sposobem na wzrost jest nieprzełomowa kreatywność