Sprzedaż
Klientom sklepów internetowych nie zawsze zależy na szybkiej dostawie
Analiza danych ze sklepów internetowych pokazuje, że czas realizacji zamówienia to tylko jeden z wielu parametrów, które mają znaczenie dla klientów.
Czas na promocję 2.0
Zaawansowane narzędzia analityczne, wykorzystujące m.in. algorytmy uczenia maszynowego, zmniejszają ryzyko nieefektywności działań promocyjnych – zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i online.
Między wizją a zdrowym rozsądkiem
Czyli jak uniknąć błędów i rozczarowań przy tworzeniu ekosystemu martechowego.
Płatności jutra dostępne już dziś
Mimo że kilkanaście lat temu mało kto wierzył w rozwój płatności online, te i tak zrewolucjonizowały sposoby sprzedaży produktów i usług. Zmieniły również zwyczaje konsumenckie, przyspieszając cyfrową transformację kolejnych branż.
Płatności bez płacenia
Wchodzisz do sklepu, wybierasz interesujące cię produkty, wychodzisz z niego, a płatność za zakupy realizowana jest automatycznie. Bez stania w kolejce, bez skanowania produktów, bez podawania gotówki kasjerowi czy przykładania karty do terminala płatniczego. Szybko, wygodnie, bezproblemowo.
LEGO jest liderem nie tylko w sprzedaży klocków
CZY WIESZ, ŻE …w 2012 roku LEGO wpisano do Księgi rekordów Guinnessa jako największego na świecie producenta opon?