
Marcin Nowakowski
Mobilny wyścig o cyfrowego konsumenta
Internet mobilny ma dziś szczególny wpływ na oczekiwania konsumentów i na ich decyzje zakupowe. Dzięki smartfonom mają oni dostęp do wszystkich produktów w dowolnej chwili i dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dla kupujących to oczywiście wygoda, dla firm z obszaru handlu internetowego i bankowości – spore wyzwanie. Nie ma już jednak miejsca na pytanie: „Czy warto inwestować w nowe technologie?”. Dziś firmy muszą skupić się na tym, jak je efektywnie wykorzystać, by nie przegrać w wyścigu o cyfrowego konsumenta. Nowe technologie to standardowe narzędzia biznesowe.
Co Polacy kupują w sieci
Walka o klienta w sektorze dóbr konsumpcyjnych jest dziś intensywna i zróżnicowana jak nigdy dotąd. Detaliści rywalizują z przedsiębiorstwami, które do niedawna były ich dostawcami, a obecnie sprzedają swoje produkty online.