Grzegorz Wachowicz
Zwycięzca bierze wszystko
Tęsknimy za bezpieczeństwem sprzed kryzysu, ale może to dobry moment, aby powiedzieć wyraźnie – nie wrócimy już do sytuacji sprzed COVID-19. Czekanie na powrót starego świata jest utopijny. Już jesteśmy „po”. Wydarzyło się coś nagłego i gwałtownego, co zmieniło nasze życie na wielu poziomach i wyłoniła się nowa rzeczywistość. Ona się jeszcze kształtuje, bo kryzys przecież trwa, ale nie będzie już taka, jak przed pandemią.
Licz się z barierami we wdrażaniu technologii
Dzisiaj dostęp do wiedzy o klientach przestaje być problemem. Firmy mają wręcz za dużo danych. Często jednak nie potrafią ich wykorzystać w efektywny sposób, bo napotykają na swojej drodze liczne bariery. Jak je pokonywać, by czerpać korzyści z ciągłej łączności z klientami?
Digitalizacja handlu
Technologiczna transformacja, której podlega cały rynek, w handlu jest szczególnie widoczna, głównie ze względu na zmieniający się profil konsumenta. A kluczową wartością dla współczesnego klienta jest czas i wygodny dostęp do dóbr, informacji i zasobów.
Organizacja pracy na miarę czasów
Jak kierownictwo Sony Poland zastąpiło pracę w silosach na pracę projektową wykonywaną w międzydziałowych zespołach?
Zyskowne doświadczenia klientów
Jak za pomocą CEM skutecznie zwiększyć sprzedaż i budować wartość dla klientów?
Strategia budowania wartości dla klienta
Firmy, które posiadają jasne i zwięzłe strategie, rozumiane i na co dzień stosowane przez ich pracowników, potrafią być bardziej konkurencyjne na rynku i łatwiej przechodzą przez okresy zawirowań w gospodarce.