Grzegorz Łapiński
Wiceprezes firmy Polskie ePłatności, wcześniej wiceprezes i dyrektor generalny w First Data/PolCard.
Transformacja sprzedaży po COVID-19: case study spółki Polskie ePłatności
Jak zmieniła się w ostatnich miesiącach sprzedaż? Czy COVID-19 i kryzys nim spowodowany spowodował zmiany w zachowaniach konsumentów? Obejrzyj webinarium Grzegorza Łapińskiego, wiceprezesa firmy Polskie ePłatności i trenera ITS Sales Strategy Program.
Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]
Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?
Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]
Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?
Jak odzyskać utracony impet
Gdy firma Polskie ePłatności utraciła wysokie tempo wzrostu, menedżerowie zaczęli szukać sposobów, które pozwoliłyby na odzyskanie dotychczasowej dynamiki sprzedaży. Poznaj ich historię.
Rywalizować ceną czy oddać klientów
Firma OS Card stanęła przed wyborem między konkurencją cenową a utratą dużych klientów z nadzieją na utrzymanie przynajmniej części nisz rynkowych.