Najnowsze
Piotr Ciski: Zmiana technologiczna zaczyna się od zmiany kultury firmy
Mentalność liderów musi się zmienić. Prezes nie jest już najmądrzejszą osobą w firmie. Ale to od niego – i od całej kadry zarządzającej – zależy kultura, w jakiej pracować będą specjaliści – przekonuje dyrektor zarządzający Sage Polska.
Technologie informacyjne szansą na poznanie konsumenta
Nowoczesne technologie otwierają zupełnie nowe możliwości przed przedsiębiorstwami poszukującymi sposobów na poznanie i zaspokojenie potrzeb konsumentów. Szczególny potencjał ma analiza dużych zbiorów danych.
Malchem: Jak systemowo budować relacje z klientami
Działający od trzech dekad producent farb potrzebował rozwiązania, które pozwalałoby stworzyć i zachować przejrzysty obraz relacji z klientami na wszystkich etapach współpracy.
Cyberbezpieczeństwo, czyli jak zapewnić tajność dokumentów w firmie
Pracownicy powinni znać podstawowe zagrożenia, czyhające na dane i dokumenty firmowe oraz powinni wiedzieć, jak zapewnić im bezpieczeństwo.
Wyzwania młodego menedżera: jak poradzić sobie w nowej roli?
Zostałeś szefem zespołu. Cieszysz się, że szef ci zaufał, ale masz obawy, czy sobie poradzisz. Jak odpowiednio przygotować się do nowej roli?
Jak budować kulturę organizacyjną sprzyjającą produktywności? Przypadek Crédit Agricole
Co robić, gdy kultura firmy znajdzie się na zakręcie?
Dlaczego klienci nie są racjonalni i jak to wykorzystać w sprzedaży?
Jeśli myślałeś, że klienci dokonują racjonalnych wyborów, koniecznie musisz przeczytać ten tekst.
Akceleratory biznesu w Polsce – czy warto z nimi współpracować?
Akceleratory dają szansę pozyskania kapitału na rozwój działalności początkującego przedsiębiorstwa.
Organizacja przyszłości
Cyfryzacja procesów kadrowych jest kluczem do stworzenia organizacji przyszłości.
Tomasz Blicharz: Branża finansowa ma przed sobą dwa duże wyzwania
Przede wszystkim to zwiększenie sprzedaży i jej efektywności, poprawienie relacji z klientem, zdobycie nowych obszarów rynku.