Zarządzanie organizacją
Marcin Lewandowski: rozproszenie władzy to właściwy kierunek
Jak to możliwe, że w firmie wszyscy wypełnili swoje obowiązki, a mimo to zadanie nie zostało wykonane?
Karol Chymosz: procesy mają służyć klientowi
Na czym polega odpowiednie uporządkowanie procesów w firmie i na czym powinien skupić się zarząd w kryzysie.
Jak usprawnić szwankujące procesy
Firma ciepłownicza RzeHot niespodziewanie traci dużego klienta. Utrata lukratywnego biznesu ujawnia wiele wewnętrznych problemów w organizacji.
Wykorzystaj energię twojej organizacji
Nowe formy pracy, zmiany demograficzne oraz coraz bardziej elastyczna struktura organizacji niosą całkowicie nowe zagrożenia. Jak mądrze wykorzystać potencjał płynący ze zmian w obszarze pracy?
Organizacja wyzwalająca zaangażowanie
Poznaj istotę powodzenia projektu "Szlachetna Paczka". Jak ważna jest umiejętność budowania zaangażowania w trzech grupach "klientów": darczyńców, wolontariuszy i rodzin?