Wirtualna rzeczywistość
Metawersum to zupełnie nowa przestrzeń handlowa
Zaistnienie w metawersum jest zależne wyłącznie od naszej wyobraźni. To nieograniczona niczym przestrzeń, gotowa do przełamywania schematów – także tych sprzedażowych. „Przedsiębiorstwa, które wchodzą do metawersum, to przede wszystkim takie organizacje, które lubią eksperymentować, mają w sobie ducha innowacyjności i chcą zabezpieczyć swoją pozycję na rynku w przyszłości” – opowiada Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group.
Czy można zaufać sztucznej inteligencji?
O kreatywności, skutecznej współpracy i szansach, jakie niesie sztuczna inteligencja, mówi nam Anna Topol, CTO w globalnym laboratorium THINK Lab, utworzonym przy IBM Industry Research Group, ekspertka w dziedzinie innowacji, ceniona na całym świecie za umiejętność tworzenia rozwiązań dla wielu branż.