Desing thinking
Stwórz oskarową strategię marketingową, sięgając po kod kulturowy
W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie biznesu marki, które potrafią skutecznie komunikować się za pomocą kodów kulturowych, osiągają znaczące sukcesy. W modelu brandingu kulturowego marki nie są już tylko oznaczeniem produktu, lecz stają się nośnikami głębokich, symbolicznych znaczeń, które adresują społecznie konstruowane pragnienia i lęki konsumentów.
Metodologia lean – dlaczego korporacje mają z nią problem?
Duże firmy potrzebują nowego podejścia do innowacyjności, aby skutecznie konkurować ze start-upami i innymi graczami wprowadzającymi przełomowe rozwiązania. Rozwiązaniem może być metodologia lean.
Hollywoodzkie podejście do finansowania - komentarze
Philip A. Sharp, profesor w MIT oraz pracownik naukowy w Koch Institute for Integrative Cancer Research w MIT. Był współzałożycielem firmy Biogen. W 1993 roku otrzymał Nagrodę Nobla w dziedzinie fizjologii lub medycyny.