ERP
Dlaczego koncepcja 360 może zrewolucjonizować małe biznesy?
Badanie New Voice Media pokazuje, że prawie trzy czwarte konsumentów oczekuje od firm zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań? Zarazem jednak tylko 47% klientów twierdzi, że firmy spełniają te oczekiwania.
Chcesz odnieść sukces? Postaw klienta w centrum uwagi
Klienci chcą być traktowani jak ludzie, a nie liczby.
Czy migracja na S/4HANA jest nieunikniona?
Do 2025 roku wygaśnie wsparcie dla starszych wersji oprogramowania SAP ERP. Oznacza to, że firmy muszą dokonać migracji do nowego systemu S/4HANA. Dlaczego lepiej zrobić to szybciej niż później? Na jakie wyzwania się przygotować? I jaka jest alternatywa?
Skuteczne prognozowanie sprzedaży
Skuteczny system CRM pozwala na szybsze i bardziej prawidłowe prognozowanie sprzedaży, a przez to zwiększenie jej wydajności i wzrost przychodów.
Śledź postępy, nie wyniki
Jeżeli chcesz dokonać zmiany, musisz skupić się na procesie, a nie na rezultacie. Pulpity nawigacyjne są unikatowym rozwiązaniem, które pozwala śledzić postępy w świecie nadmiaru danych.
Mapowanie podróży klienta, czyli wchodzenie w cudze buty
Świat późnego kapitalizmu i cyfrowego marketingu nie jest łatwy do zrozumienia. W biznesowej żegludze niezbędna jest dobra mapa, na przykład przedstawiająca podróż klienta.
Co dalej z CRM? Pięć wyzwań w zarządzaniu relacjami z klientami
Umiejętne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań łączących tradycyjny CRM z potencjałem sztucznej inteligencji może znacząco zwiększyć obroty firm.