Otrzymywanie informacji zwrotnej
Umiejętność przyjmowania informacji zwrotnych i wyciągania z nich trafnych wniosków to bardzo cenna umiejętność. Jak ją opanować? Na co zwrócić uwagę, otrzymując taką informację od współpracowników i przełożonych?
Pokaż więcejBadanie popytu ukrytego
Od badania rynku pod kątem bieżącego popytu oczekuje się, żeby pokazało aktualną sytuację organizacji na tle branży i siłę nabywczą klientów. Rzadko który zleceniodawca chce za to poznać potencjał popytu ukrytego – niesłusznie, bo to tam kryją się prawdziwe okazje biznesowe.
Zalando: Personalizacja doświadczeń zakupowych
Platforma zakupowa Zalando niegdyś przytłaczała użytkowników obfitym asortymentem, bo firmie zależało, by zademonstrować swoje zasoby. Dziś skupia się na zaawansowanej personalizacji, aby maksymalnie ułatwić klientom dotarcie do tych produktów, których naprawdę potrzebują. Technologie grają w tym kluczową rolę.
Uważaj na emocjonalne fałszerstwa
To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem?
Potraktuj krytykę jako formę coachingu
Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.
Pisemny feedback: jak wykorzystywać go do rozwoju organizacji?
Twój zespół właśnie zamknął kwartał albo projekt. Gratulacje! Pora na szczere podsumowanie i feedback.