Agnieszka Węglarz
Niezależny doradca, strateg i praktyk biznesowy w B2B oraz wykładowca; ekspert ICAN Institute w obszarze modeli biznesowych, segmentacji, oferty wartości oraz sprzedaży doradczej w B2B.
Agnieszka Węglarz: nowe kompetencje potrzebne od zaraz
Firmy działające na rynku B2B potrzebują ścisłej współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży.
Brakuje marketingu na rynku B2B
Warunki konkurowania w branży B2B nie różnią się zasadniczo od sektora B2C. W obu jest tak samo trudno dotrzeć do klienta i skłonić go do kupna produktu lub usługi.
Jak zbudować strategię marketingową?
Co robić, gdy konkurencja obniża ceny? Poznaj 4 kroki do strategicznego wyróżnienia się i uzyskania przewagi nad konkurencją.
Marketing – niepotrzebny koszt czy niezbędna inwestycja?
W dobie presji na wyniki często słyszy się opinię, że firmy są w stanie obejść się bez marketingu. Jeśli posiadają dobry produkt, sprzedadzą go tak czy owak. Czy to jednak faktycznie takie proste?
Przyjaźń jest na sprzedaż
Czy w dobie, kiedy konsumenci coraz głośniej piętnują marketingową ściemę, lepsze rezultaty przynosi racjonalny przekaz? Czy jednak zwycięża najbardziej pierwotna część naszej natury – emocje?