Scott D. Anthony
profesor kliniczny w Tuck School of Business w Dartmouth College oraz dyrektor zarządzający i emerytowany partner zarządzającym w firmie konsultingowej Innosight zajmującej się strategią rozwoju; współautor książki Eat, Sleep, Innovate (Harvard Business Review Press, 2020)
Kategorie
Formaty
Anomalie zakłóceń
PREMIUM
Innowacyjne przykłady Apple’a, Ubera i Tesli pokazują, jak ważne są poszerzanie perspektywy, zagłębianie się w szczegóły oraz korzystanie z wielu modeli naraz.
Szansa ukryta w paradoksach
PREMIUM
W obliczu najtrudniejszych wyborów organizacje, które łączą pozornie sprzeczne opcje, poszerzają zakres swoich możliwości.
Jakich wymówek szukają liderzy w obliczu przełomu rynkowego
PREMIUM
Od kilku dziesięcioleci wiemy, co jest powodem destabilizujących zmian. Dlaczego zatem firmy nadal są na nie tak podatne? Odpowiedzi należy szukać na samej górze korporacyjnej hierarchii.