Adam Matysiak
Założyciel, CEO i turkusowy lider software house'u HighSolutions. Programista z 11-letnim doświadczeniem. Pasjonat frameworku Laravel i tworzenia chatbotów. Prowadzi bloga "Turkusowy Prezes" i występuje na konferencjach związanych z programowaniem i zarządzaniem. Każdego dnia dba o podnoszenie efektywności pracy, usprawnia procesy i rozwija dział business development i customer care. W wolnych chwilach biega i uprawia cross-fit.
Jak wykorzystać chatbota do automatyzacji sprzedaży w e-commerce?
Chatboty mogą być antidotum na uciekających klientów, na ich złe doświadczenia w obsłudze klienta - przekonuje Adam Matysiak, CEO softwarehouse HighSolutions. Według prognoz rynek chatbotów ma osiągnąć wartość ponad 1 miliarda 250 tys. dolarów. Czy chatboty to nowy trend w sprzedaży?
Sprzedaż online trampoliną do rozwoju twojej firmy
Minęło już pół roku od wybuchu pandemii. Większość firm jakoś przetrwała ten trudny czas. Z naszych obserwacji wynika, że najlepiej radziły sobie firmy technologiczne i te, które od dłuższego czasu inwestowały w cyfrową transformację. Gracze, którzy zaniedbali te kwestie wcześniej, w czasie lockdownu na szybko musieli nadrobić zaległości, często prowizorycznie uruchamiając kanał sprzedaży online.