Materiał Partnera
Abonament InPost – rewolucja w logistyce e-commerce. Czy to rozwiązanie dla każdej firmy?
E-commerce to dziś nie tylko sprzedaż, ale przede wszystkim logistyka. Sprawna dostawa stanowi jeden z istotnych elementów wpływających na doświadczenia klientów. InPost wychodzi naprzeciw potrzebom rynku, oferując Abonament dla firm – rozwiązanie, które może zrewolucjonizować sposób, w jaki przedsiębiorcy zarządzają wysyłkami. Czy to nowy standard dla sektora e-commerce?
Szyte na miarę łańcuchy dostaw
Globalizacja w wymiarze gospodarczym sprawiała, że projektowanie łańcuchów dostaw stało się bardziej skomplikowane. Dlaczego? Przy ich planowaniu należy skoordynować współpracę fabryk i centrów dystrybucyjnych położonych w różnych krajach, a czasem nawet kontynentach. Często, do przewozu jednej przesyłki trzeba skorzystać z różnych rodzajów transportu, biorąc pod uwagę czas dostawy, odległość czy infrastrukturę, a także przeprowadzić towar przez procedurę celno-podatkową. O tym, jak projektować rozwiązania logistyczne dostosowane do tych wyzwań, opowiada Aleksandra Gumel, Head of Logistics Solution Design w Rohlig SUUS Logistics.