Strategia
Tworzenie strategii w dynamicznym otoczeniu biznesowym
Firmy nie mogą dłużej polegać na tradycyjnych formach prognozowania w celu dostrzeżenia – i spożytkowania – wyłaniających się zagrożeń i szans.
Cyfrowa strategia na czas kryzysu
Wojsko z założenia przygotowuje się na sytuację kryzysową, jaką jest konflikt zbrojny. Wie jak osiągnąć zwinność operacyjną. Ta wiedza może okazać się niezwykle cenna dla menedżerów w obecnym czasie.
Łatwiej zostać liderem, niż pozostać na szczycie
Historia Otomoto pokazuje, że o ile osiągnięcie pozycji lidera na konkurencyjnym rynku jest możliwe, o tyle utrzymanie się na szczycie to dużo trudniejsze wyzwanie. Sposobem serwisu na zachowanie czołowej pozycji jest umiejętne łączenie świata realnego i cyfrowego, utrzymywanie zadowolenia użytkowników oraz nieustanne dążenie do organizacyjnej zwinności.
Bank w czasach Facebooka i Google’a
O swoich doświadczeniach we wprowadzaniu innowacji oraz o konkurencji i współpracy pomiędzy bankami, fintechami oraz technologicznymi gigantami mówi nam Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, do niedawna szefowa technologicznej transformacji w JPMorgan Chase w Nowym Jorku.