Przywództwo
Zarządzanie kryzysami – jak pokolenie Z redefiniuje podejście do nieprzewidywalności
W zarządzaniu ryzykiem jednym z najtrudniejszych wyzwań jest przygotowanie się na tzw. czarne łabędzie – niezwykle rzadkie, ale wysoce wpływowe i nieprzewidywalne zdarzenia. Firmy często nie dostrzegają takich zagrożeń, ponieważ opierają swoje strategie na przewidywalnych schematach. Jednak współczesne organizacje mają nowego sprzymierzeńca w radzeniu sobie z tym wyzwaniem – pokolenie Z.
COVID-19: Zarządzanie kryzysowe
W przypadku pandemii wywołanej przez COVID-19 nic nie jest pewne – ile potrwa i jakie będą jej konsekwencje. Istnieją jednak kroki, które powinny podjąć firmy, aby zminimalizować jej negatywne skutki.
Przywództwo w czasach epidemii. Jak wygrać z koronawirusem?
W poszukiwaniu nadziei i nowych szans pośród globalnego kataklizmu
Twoja firma musi być kognitywna
Firmy przyszłości muszą wykraczać poza ograniczenia i ciągle odpowiadać na zmiany.
Huawei kontra USA, czyli jak zyskać dzięki kryzysowi
Nie jest to (kolejny) materiał poświęcony starciu Chin i Stanów Zjednoczonych, z Huawei i Google’em w przeciwległych narożnikach ringu. Pokazujemy – na przykładzie Huawei – że firma może zyskać na sytuacji zewnętrznego kryzysu.