Régis Lemmens
Autor bestsellera From Selling to Co-Creating oraz założyciel firmy konsultingowej Sales Cubes.
Formaty
Popularne tematy
Potraktuj klienta jak partnera, a stworzycie nową wartość
Działy sprzedaży coraz częściej pełnią rolę doradczą i włączają klienta w proces tworzenia oferty. Wymaga to od sprzedawców nowych kompetencji, a firmy szukają nowych modeli sprzedaży doradczej, aby jeszcze efektywniej działać na zmieniającym się rynku.
Ekosystem, który wyzwala innowacje
Aby szybko i sprawnie wprowadzać innowacje, warto współpracować z innymi organizacjami, także z klientami. Régis Lemmens tłumaczy, w jaki sposób identyfikowanie nowych możliwości biznesowych pomaga osiągać korzyści.
Sprzedaż przedsiębiorcza
PREMIUM
Wiedza ekspercka zaczyna odgrywać w sprzedaży B2B większą rolę niż długofalowe relacje budowane przez handlowców.
Regis Lemmens: od sprzedaży do współtworzenia produktu
Rola handlowców musi ulec przedefiniowaniu.