Marek Sypek
Dyrektor zarządzający Johnson & Johnson Consumer Poland.
Formaty
Popularne tematy
Zmieniająca się rola dyrektora sprzedaży
PREMIUM
Upowszechnianie się nowych technologii i wzrost konkurencji na rynkach mają ogromny wpływ na rolę i zakres zadań dyrektora ds. sprzedaży.
Skuteczna sprzedaż w trudnych czasach
PREMIUM
W czasach kryzysu właściciele i zarządy firm szukają odpowiedzi na fundamentalne pytanie: jak generować przychody i utrzymywać sprzedaż?
Złapany w sieci - komentarz 3
PREMIUM
Na miejscu prezesa AutoMotoParts przyjąłbym do pracy Michała Sobotę. Poglądy polityczne czy osobiste przekonania są jego prywatną sprawą. Nie mogą i nie powinny mieć wpływu na zatrudnienie, nawet na menedżerskie stanowisko.
Sprzedaż w obliczu zmian
PREMIUM
Redakcja HBRP rozmawiała z menedżerami, którzy kierowali lub kierują działami sprzedaży największych firm na rynku.