![Kimberly A. Whitler](https://assets.mitsmr.pl/f/person/NKarw6xYf/photo_thumb/YLnVbn7uEuufkruaT7SRHGCXdHZ04bmn.jpg)
Kimberly A. Whitler
profesor nadzwyczajna administracji biznesowej im. Franka M. Sandsa seniora w Darden School of Business na Uniwersytecie Wirginii; była dyrektorka ds. marketingu; autorka książki Positioning for Advantage: Techniques and Strategies to Grow Brand Value (Columbia Business School Publishing, 2021)
Dostosuj swój marketing do etapu rozwoju firmy
Firma na wczesnym etapie rozwoju wymaga innej struktury organizacyjnej niż dojrzała organizacja. Liderzy marketingu muszą odpowiednio dostosować swoje zespoły i strategie.
Dlaczego kompetencje cyfrowe menedżerów są ważniejsze niż ich wiedza ogólna
Aby nadążyć za rozwojem kanałów cyfrowych, firma P&G zidentyfikowała potrzebne jej do przeprowadzenia transformacji kompetencje w zakresie marketingu cyfrowego i postawiła na rozwój tych umiejętności u swoich menedżerów.
Skazani na porażkę
Fakt, że najwyższe stanowiska w firmach bywają źle zaprojektowane, powoduje, że ludzie, którzy zdecydują się je zająć, są z góry skazani na porażkę.