Artur Kostrzewa
Mentalnie dziennikarz, w ostatnich latach Account Manager PR, specjalista od branży IT i sektora B2B. Współpracownik "ICAN Management Review"
Employer branding w walce o pracownika
„Szanuj szefa swego, możesz mieć gorszego” – brzmiało porzekadło w przeszłości. Dziś funkcjonuje ono również, ale z małą zmianą. W miejsce „szefa” należy wstawić „pracownika”. W dobie przewagi popytu nad podażą na rynku pracy to firma musi dbać o to, by być miejscem, w którym chce się pracować.
Rynek pracownika – to hasło będzie aktualne przez co najmniej 30 lat
„Ech, ta dzisiejsza młodzież…” Tradycyjne narzekanie osób starszych brzmi coraz częściej i mocniej również w kontekście poszukiwania pracowników. To młodzi dyktują dziś warunki na rynku pracy, a te są coraz częściej przez pracodawców akceptowane. Dlaczego? Po pierwsze, ponieważ brakuje rąk (i głów) do pracy. Po drugie, wymagania młodych często przyczyniają się do… rozwoju przedsiębiorstw.
Platforma inteligencji wizualnej – nowe narzędzie dla marketingu
Sztuczna inteligencja może być wykorzystana w marketingu również w przypadku treści wizualnych. Efekt? Wzrost konwersji na stronie sprzedawcy o 98% i skrócenie czasu badań marketingowych o 99%.