Jan-Pieter (JP) Lips
szef działu ujednoliconego handlu (Unified Commerce Enablement) w Adyen, gdzie kieruje pionami retail, food&beverage oraz hospitality. Tworzy produkty i usługi, które umożliwiają firmom uzyskanie wglądu w preferencje klientów i projektowanie na ich podstawie bezproblemowego doświadczenia zakupowego, wykorzystując unikalną platformę i dane Adyen. JP jest również jednym z pionierów branży zarządzania lojalnością w Europie oraz ekspertem w uzyskiwaniu pełnego potencjału strategii omnichannel.
W handlu pozwól sobie na eksperymentowanie
Konsumenci kupują w punktach stacjonarnych, ponieważ oczekują przyjemnych doświadczeń zakupowych, natomiast e-sklepy wybierają ze względu na wygodę. Jednak „często klienci po prostu nie wiedzą, czego chcą, albo nie wiedzą, co jest możliwe. Nie są bowiem w stanie wyobrazić sobie czegoś, co jeszcze nie istnieje. Dlatego tak ważne jest także eksperymentowanie” – podkreśla Jan-Pieter (JP) Lips szef działu ujednoliconego handlu (Unified Commerce Enablement) w Adyen. Rozmawia Paulina Kostro.