Paulina Grzęda
Senior Copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".
Te trzy historie zabierz na rozmowę kwalifikacyjną
Podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą nie ma chyba nic bardziej stresującego niż pytanie, po którym odczuwamy pustkę w głowie. I to tak wielką, że ugięłyby się pod nami kolana, gdyby nie to, że właśnie siedzimy na krześle...
Jak napisać podanie o awans?
Starasz się o awans? Zobacz, jak rzeczowo uzasadnić, dlaczego zasługujesz na wyższe stanowisko.
We współpracy z marką chodzi o naturalność [WYWIAD]
Współpraca światowych brandów z celebrytami to pasjonujący rozdział w historii marketingu. Początki tego trendu datuje się na lata 70. XX w. – od tego czasu mamy okazję śledzić losy takich partnerstw oraz zapadające w pamięć kampanie reklamowe z udziałem gwiazd ekranu, estrady i sportu.
Tworzysz? Pływaj!
Dlaczego pracownicy na stanowiskach kreatywnych powinni pomyśleć o regularnym treningu na basenie? Poznaj 3 powody.