Maria Korcz
Redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska" oraz "ICAN Management Review".
Język ma znaczenie. Włączająca komunikacja w inkluzywnej organizacji
O rolę inkluzywnej komunikacji w organizacjach zapytaliśmy Ewelinę Moroń, twórczynię słownika feminatywów, i Magdalenę Pilarską, employer branding menedżerkę z BNP Paribas Bank Polska. Rozmawia Maria Korcz.
Czym jest warwashing?
Czym jest warwashing? Jak rozpoznać, które firmy chcą rzeczywiście pomóc Ukrainie, a które chcą tylko wykorzystać tragedię wojny do własnej promocji? Próby odpowiedzi na to pytanie podjął się Sergiej Podus, ekspert Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Rozmawia Maria Korcz.
Jak skorzystać z potencjału TikToka i nie wpaść w wizerunkową pułapkę
W grudniu 2021 roku TikTok wyprzedził wyszukiwarkę Google pod względem liczby użytkowników. Żadnej innej platformie przez ostatnie kilka lat nie udało się tego osiągnąć. To wydarzenie otwiera nowy rozdział w historii mediów społecznościowych. Ale co oznacza ono dla biznesu?