Materiał Partnera
Umowa B2B czy tradycyjna umowa o pracę? Zobacz, która z nich może okazać się korzystniejsza!
Twój pracodawca zaproponował przejście z umowy o pracę na B2B? A może szukasz nowych propozycji zatrudnienia i zastanawiasz się, dlaczego tak dużo firm preferuje tę drugą opcję? Oba rozwiązania mają swoje zalety. Jeśli więc jesteś na drodze ku zmianom, dowiedz się, które z nich będzie dla ciebie korzystniejsze.
Jakiej dostawy oczekujemy?
Dynamiczny rozwój branży e-commerce skutkuje równie szybkimi zmianami w oczekiwaniach klientów dotyczących dostawy towarów. Dziś kluczową rolę odgrywa elastyczność, zarówno pod względem wyboru terminu, miejsca i formy dostarczenia przesyłki, jak i metod płatności. W przypadku artykułów ponadgabarytowych, takich jak sprzęt RTV i AGD czy meble, istotne są również dodatkowe usługi, np. wniesienie lub montaż.
Strategia ESG – kompas dla firmy pozwalający utrzymać kierunek na zrównoważony rozwój
Z roku na rok zrównoważony rozwój odgrywa w biznesie coraz istotniejszą rolę. To niepodważalny fakt. Zielone finansowania, oczekiwania inwestorów i klientów czy czający się za rogiem obowiązek raportowania zgodnie z CSRD nie pozostawiają wyboru nawet najbardziej zagorzałym przeciwnikom zielonych zmian. Jak wdrażać je w przedsiębiorstwach, aby miały sens i przynosiły oczekiwane rezultaty? Co powinno być pierwszym krokiem każdej firmy? Swoimi doświadczeniami dzieli się Rohlig SUUS Logistics, największy polski operator logistyczny.
Nadążyć za zmianami. Transformacja IT w cyfrowej organizacji
Co blokuje polskie firmy przed cyfryzacją? Według jakich kryteriów podejmują decyzje o inwestycjach w projekty cyfrowe? Sprawdź, co na ten temat powiedziało ponad 300 prezesów, członków zarządu, szefów IT w badaniu dla ICAN Institute i SPOC!
Webinarium: Twoja droga do cyfryzacji procesów
W dobie rosnącego znaczenia zdalnej komunikacji, wymagań RODO, przenoszenia procesów biznesowych do świata wirtualnego i jednoczesnej wzmożonej aktywności cyberprzestępców, bezpieczne przechowywanie dokumentów i bezpieczna komunikacja z klientami stają się ważniejsze niż kiedykolwiek.