Podcast
Język ma znaczenie. Włączająca komunikacja w inkluzywnej organizacji
O rolę inkluzywnej komunikacji w organizacjach zapytaliśmy Ewelinę Moroń, twórczynię słownika feminatywów, i Magdalenę Pilarską, employer branding menedżerkę z BNP Paribas Bank Polska. Rozmawia Maria Korcz.
Teraz jest inaczej. O zmieniających się zasadach skutecznych negocjacji opowiadają Wojciech Sambor i Zbigniew Dzideczek
Mistrzowskie opanowanie sztuki negocjacji to jeden z priorytetów menedżerów nastawionych na sukces. Te umiejętności przydają się niemal w każdych okolicznościach – od negocjowania lepszych warunków zakupu czy sprzedaży, w rozwoju własnej kariery, po podejmowanie ważnych decyzji życiowych. Jaki jest zatem przepis na negocjacje doskonałe?
Jak skorzystać z potencjału TikToka i nie wpaść w wizerunkową pułapkę
W grudniu 2021 roku TikTok wyprzedził wyszukiwarkę Google pod względem liczby użytkowników. Żadnej innej platformie przez ostatnie kilka lat nie udało się tego osiągnąć. To wydarzenie otwiera nowy rozdział w historii mediów społecznościowych. Ale co oznacza ono dla biznesu?
Innowatorzy doświadczeń klienta
O tym jak ważne jest angażowanie klienta w procesy tworzenia innowacyjnych produktów i procesów, projektowanie i zarządzanie doświadczeniem.