Przywództwo
W jaki sposób autonomia wytwarza odporność w obliczu kryzysu
Jeden z chińskich gigantów w obszarze produkcji szybko odbił się od dna po przejściu fali koronawirusa. Oto czego można się nauczyć, studiując schemat struktury tej firmy.
COVID-19: Zarządzanie kryzysowe
W przypadku pandemii wywołanej przez COVID-19 nic nie jest pewne – ile potrwa i jakie będą jej konsekwencje. Istnieją jednak kroki, które powinny podjąć firmy, aby zminimalizować jej negatywne skutki.
Przywództwo w czasach epidemii. Jak wygrać z koronawirusem?
W poszukiwaniu nadziei i nowych szans pośród globalnego kataklizmu
Tracimy rynek. Cała nadzieja w technologii
Dylematy - praktyczne studium decyzji. Fikcyjna organizacja, realne problemy.
Twoja firma musi być kognitywna
Firmy przyszłości muszą wykraczać poza ograniczenia i ciągle odpowiadać na zmiany.
Huawei kontra USA, czyli jak zyskać dzięki kryzysowi
Nie jest to (kolejny) materiał poświęcony starciu Chin i Stanów Zjednoczonych, z Huawei i Google’em w przeciwległych narożnikach ringu. Pokazujemy – na przykładzie Huawei – że firma może zyskać na sytuacji zewnętrznego kryzysu.