Stephanie L. Woerner
Badaczka z MIT Sloan Center for Information Systems Research. Współautorka (z Peterem Weillem) książki pt. What’s Your Digital Business Model? Six Questions to Help You Build the Next-Generation Enterprise (Harvard Business Review Press, 2018).
Czy menedżerowie najwyższego szczebla w twojej firmie mają wystarczające kompetencje cyfrowe?
Na najwyższych szczeblach firmowej hierarchii rzadko można spotkać menedżerów, którzy rozumieją znaczenie nowych technologii dla biznesu. Jeśli jednak się na nich znają, to ich wpływ na wzrost jest ogromny.
Filary wzrostu w ekosystemach cyfrowych
Kluczem do sukcesu strategii ekosystemu jest zdolność tworzenia warunków do rozwoju partnerstwa cyfrowego.
Jaki model biznesowy jest najbardziej odpowiedni dla twojej firmy w erze cyfrowej?
Poziom wiedzy o kliencie końcowym oraz zdolność do funkcjonowania w środowisku cyfrowym pozwalają ustalić optymalny model biznesowy dla organizacji- twierdzi Stephanie L. Woerner z MIT Sloan Center for Information Systems Research. Rozmawia Paweł Górecki, redaktor naczelny MIT Sloan Management Review Polska.
Model biznesowy na cyfrowe czasy
O tym, jak potrzeba i zdolność rozumienia klienta końcowego oraz umiejętność i konieczność poruszania się w cyfrowym ekosystemie determinują optymalny model biznesowy dla danej firmy w cyfrowych czasach, mówi nam Stephanie Woerner, badaczka z MIT Sloan Center for Information Systems Research. Rozmawia Paweł Górecki, redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review Polska”.
Inteligencja cyfrowa rady nadzorczej - cenny atut firmy
Członkowie rady nadzorczej z doświadczeniem w biznesie cyfrowym mogą być nowym czynnikiem wyróżniającym firmę w rywalizacji o wyniki finansowe.