Jakub Baran
CEO, Polski Bank Komórek Macierzystych, Grupa FamiCord.
Kategorie
Formaty
Ekspansja zagraniczna: rozwój organiczny czy budowa od podstaw?
PREMIUM
Statystyki od lat wskazują na wzrost polskiego eksportu, jednak wiele dużych i średnich firm z rodzimym kapitałem wciąż koncentruje aktywność wyłącznie na rynku krajowym i nie myśli o ekspansji zagranicznej. Skąd biorą się obawy polskich przedsiębiorców i niechęć do wyjścia na rynki zagraniczne?
Strategia wzrostu oparta na zagranicznych przejęciach
PREMIUM
Dla naszej firmy jeden rynek okazał się niewystarczający. Stanęliśmy przed wyborem - przekonuje CEO Polskiego Banku Komórek Macierzystych.
Ekspansja zagraniczna: lepsze przejęcie czy budowa od podstaw?
PREMIUM
Wiele polskich firm, które powstały po przemianach gospodarczych, osiągnęło już taki etap rozwoju, na którym rodzimy rynek okazuje się zbyt mały, by zapewnić im dalszy wzrost.