
Gabriela Targońska
Stażystka w redakcji „MIT Sloan Management Review Polska”
Kategorie
Formaty
Jak przyciągnąć i zatrzymać klienta w świecie przeciążenia informacyjnego
Jak skutecznie budować trwałe relacje, gdy odbiorcy błyskawicznie zmieniają swoje preferencje? Odpowiedź tkwi w personalizacji, analizie danych, programach lojalnościowych i wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak AI.
Zarządzanie kryzysami – jak pokolenie Z redefiniuje podejście do nieprzewidywalności
W zarządzaniu ryzykiem jednym z najtrudniejszych wyzwań jest przygotowanie się na tzw. czarne łabędzie – niezwykle rzadkie, ale wysoce wpływowe i nieprzewidywalne zdarzenia. Firmy często nie dostrzegają takich zagrożeń, ponieważ opierają swoje strategie na przewidywalnych schematach. Jednak współczesne organizacje mają nowego sprzymierzeńca w radzeniu sobie z tym wyzwaniem – pokolenie Z.