Władysław Szwoch
Dyrektor IBM Global Business Services na Polskę i kraje bałtyckie.
Klienci przejmują stery w firmach
Ponad połowa menedżerów uważa, że klienci mają duży wpływ na ich firmy.
Agenda CEO: technologia jako narzędzie zmian
Według badania IBM, ponad 70% CEO postrzega technologię i procesy z nią związane jako elementy, które w perspektywie 3‑5 lat będą miały kluczowe znaczenie dla ich organizacji. Wśród badanych z Europy ¦rodkowo‑Wschodniej technologie zanotowały największy wzrost znaczenia w ciągu ostatnich dwóch lat. Znaczenie technologii wynika z możliwości, jakie oferuje w trzech kluczowych obszarach w budowaniu wartości firmy: kapitale ludzkim, relacjach z klientami oraz innowacjach w zakresie produktów i usług.
W poszukiwaniu wygrywającej strategii
Redakcja HBRP poprosiła wybranych liderów firm działających w Polsce o podzielenie się swoimi doświadczeniami i refleksjami na temat ich strategii biznesowych.