Jarosław Podsiadło
Vice president w A.T. Kearney.
Martech: technologiczna rewolucja w marketingu
Miniony rok zapoczątkował nowy trend w obszarze technologii marketingowych (martech). Firmy, zamiast
wdrażać kolejne niezliczone nowe rozwiązania i aplikacje, zaczęły skupiać się na ich wykorzystaniu do personalizacji marketingu, które wymaga zaawansowanej analityki, integracji oraz bezpieczeństwa i zgodności danych.
Marketing w cyfrowych czasach
Zmiany rynkowe napędzane przez rozwój technologii cyfrowych stanowią dla działów marketingu zarówno ogromną szansę, jak i zagrożenie. Nowe narzędzia pozwalają na skuteczniejsze docieranie do grup docelowych.
Jarosław Podsiadło: warto zaangażować pracowników we współtworzenie projektu
Digitalizacja nie jest już dziś dla firm możliwością, lecz koniecznością.
Programmatic: reklama, która trafia prosto do celu
Jak dzięki automatyzacji precyzyjnie i tanio dotrzeć z reklamą internetową do wybranych konsumentów.
Sztuka efektywnego wydawania pieniędzy na marketing
Dlaczego w wielu firmach budżety marketingowe nie są efektywnie rozdzielane? Aby zoptymalizować wydatki tego działu, konieczne jest zastosowanie 7 sprawdzonych działań.
Czy istnieje alternatywa dla rywalizacji cenowej?
Zmienia się struktura polskiego detalicznego rynku spożywczego – ubywa małych sklepów. W nadchodzących latach możemy spodziewać się spadku marż, konsolidacji obecnych graczy, rozwoju dyskontów i sklepów franczyzowych oraz wzrostu znaczenia strategii prowadzenia sklepów o różnym formacie przez głównych graczy. Jedno na pewno się nie zmieni – większość detalistów będzie kłaść nacisk na niskie ceny i towarzyszącą im wysoką jakość, co potwierdzają wywiady przeprowadzone wśród przedstawicieli największych sieci detalicznych w Polsce przez redakcję Harvard Business Review Polska i firmę doradczą A.T. Kearney.
Jarosław Podsiadło: Należy uwzględnić zdanie klientów
Wiele firm z branży turystycznej stosuje zróżnicowany poziom cenowy na różnym etapie sprzedaży, dlatego obniżka ceny typu last minute nie powinna spotkać się z niechęcią stałych klientów biura podróży.
Zyskowna sprzedaż niszowych produktów
Firmy, które lepiej dopasują do potrzeb klientów swoje produkty niszowe powszechnie dostępne dzięki internetowi, mogą znacząco zwiększyć sprzedaż.