Artur Dzięgielewski
Head of HR & Accounting w SmartLunch, ekspert w obszarze HR, opiekun merytoryczny klubu HR Ican Institute
Employer branding jako jedno z narzędzi HR
Działania employer branding mają na celu przede wszystkim zbudowanie pozytywnego wizerunku organizacji. To z kolei powinno się przełożyć na wizerunek firmy przyjaznej dla kandydatów i pracowników.
Marka rekrutera w mediach społecznościowych
Czy do funkcjonowania w świecie biznesu niezbędne są pozytywny wizerunek w sieci i własna marka osobista? Czy też można się bez nich obejść? Teoretycznie nie są niezbędne, można się więc nimi nie zajmować i nie przejmować. Ale jak nas widzą, tak nas piszą i dotyczy to także sytuacji służbowych.
Znaczenie firmowej strony „kariera” w procesie rekrutacyjnym
Wykorzystywanie firmowej zakładki „kariera” powinno stanowić zadanie o wysokim priorytecie dla każdego działu HR. Aby jednak taka strona spełniała właściwie swoją rolę, należy ją rzetelnie przygotować.