Przemysław Ladra
Wiceprezes ds. handlowych marki x-kom. Absolwent Politechniki Częstochowskiej. Pracę w x-komie rozpoczął w 2006r. od stanowiska Doradcy Klienta. Następnie pełnił rolę m.in. Product Managera, czy Sales & Marketing Directora. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa ds. handlowych marki x-kom oraz członka zarządu Combat i al.to. Odpowiada strategicznie za rozwój x-kom, również na rynkach zagranicznych. Przemysław to pasjonat technologii, sportu, motoryzacji oraz fotografii podróżniczej. W wolnych chwilach czyta książki – biznesowe i o rozwoju osobistym.
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać
Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.