Materiał Partnera Bank Millennium
Digitalizacja i cyfryzacja w usługach faktoringowych
Rynek usług faktoringowych przechodzi obecnie intensywną transformację cyfrową. Przedsiębiorcy oczekują w pełni zautomatyzowanych rozwiązań, dostosowanych do ich skali działalności i indywidualnych potrzeb. Automatyzacja procesów, integracja systemów i mobilny dostęp do usług stają się standardem, który pozwala im efektywniej zarządzać płynnością finansową i skupić się na rozwoju swojej podstawowej działalności.
Finansowanie kontraktów w zmiennym otoczeniu
Dynamicznie zmieniające się otoczenie gospodarcze wymaga od firm, w szczególności zajmujących się obrotem zagranicznym, maksymalnej elastyczności i skuteczności w zarzadzaniu środkami finansowymi, szybkiego dostosowania finansowania bieżącej działalności do potrzeb danej chwili oraz sprawnego procesowania transakcji.
Nowy (wspaniały) świat płatności, bez wczytywania wyciągów i plików
Korzystanie z rachunków bankowych samo w sobie nie przynosi wartości biznesowej firmom, ale jest niezbędne do ich funkcjonowania.
AI w życiu skarbnika: realna szansa czy obietnica marketingowa?
Od czasu pojawienia się ChatuGPT w listopadzie 2022 dyskusja o sztucznej inteligencji i jej możliwościach zagościła w publicznym dyskursie na dobre. Eksperci z przeróżnych dziedzin wskazują potencjalne szanse i zagrożenia. Technologiczni giganci prezentują nowe, ulepszone rozwiązania, najczęściej oparte o duże modele językowe. Świat biznesu bacznie przygląda się możliwościom i szuka najbardziej obiecujących przypadków użycia AI. Czy w obszarze bankowości transakcyjnej i w pracy skarbników można liczyć na rzeczywiste benefity płynące z użycia sztucznej inteligencji?