Mariusz Przybył
Semiolog i filolog z wykształcenia i praktyki. W biznesie corporate i brand identity od przeszło 20 lat. Współtwórca, prezes zarządu i dyrektor strategiczny BNA. Od 1996 roku dyrektor kreatywny i współwłaściciel Moby Dick Group. Wraz z Wojtkiem Mierowskim nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 w przemyśle reklamowym przez redakcję miesięcznika „Impact” za stworzenie logo Polski. Autor publikacji w mediach branżowych, konsultant, autor szkoleń w zakresie brandingu i fenomenologii marki. Członek jury Effie. Wykładowca w Szkole Brand Design z ramienia Klubu Brand Design przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej (SAR).
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać
Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.