Andrzej Rozen
Brand Consultant BNA. Z wykształcenia socjolog, zainteresowany markami jako narzędziem transmisji znaczeń w kulturze. Zdobywał doświadczenie zawodowe w dziennikarstwie (Wprost, Newsweek), PR (MSL Warsaw) i brandingu (BNA). W 2011 wyróżniony w konkursie dla młodych dziennikarzy tygodnika Wprost i Ambasady USA. Z BNA związany od 7 lat. Pracował dla takich marek jak: WP, Onet, mBank, Żabka, x-kom czy Play. Nagrodzony Srebrnym Mieczem KTR za rebranding holdingu Ringier Axel Springer.
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać
Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.