Stefan Nowak
Managing Director Marketing House, specjalizuje się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie.
Czy nadal jesteś w grze?
Z cyfrową rewolucją stykamy się na każdym kroku naszego życia zawodowego i prywatnego – natychmiastowa komunikacja, dostępność w każdym miejscu i czasie, brak granic dla handlu, narzędzia pozwalające na stałą łączność z innymi ludźmi lub sprzętami, jak choćby smartfony (pełniące przy okazji funkcję telefonu). Otaczają nas terabajty informacji, które wytwarzamy i którymi się dzielimy. Technologia nas zmieniła: nasze zwyczaje i potrzeby ewoluują. Staliśmy się niecierpliwi – chcemy, aby nasze oczekiwania zostały spełnione tu i teraz, natychmiast.
Klient – król, bożek, a może yeti?
Firma badawcza Forrester Research definiuje obecny cykl gospodarczy jako Erę Klienta (Age of the Customer), co może budzić zdumienie, gdyż to oczywiste, że klient od zawsze powinien być w centrum naszego biznesu.