Artur Pielech
Partner zarządzający w warszawskim oddziale firmy doradztwa strategicznego Roland Berger, zajmującej się m.in. reorganizacją firm i podnoszeniem ich efektywności kosztowej.
Przełomowe innowacje... - komentarz 1
Zanim szefowie Sseedpolu podejmą ostateczną decyzję o zaangażowaniu się w walkę z konkurencją i wprowadzeniu na rynek nasion wyprodukowanych według nowej technologii, muszą starannie przeanalizować i ocenić sytuację z perspektywy klienta, konkurencji, regulacji prawnych oraz ryzyka związanego z różnymi opcjami strategicznymi.
Czy twojej firmie grozi kryzys?
W każdej branży, niezależnie od koniunktury, są firmy, które przeżywają poważne trudności. Wiele z nich mogłoby uniknąć kryzysu, gdyby dużo wcześniej rozpoznało zbliżające się niebezpieczeństwo. Symptomy kryzysu można wszakże zdiagnozować nawet na cztery lata przed utratą płynności.
Artur Pielech: marketing nie może być centrum zysków
Koncepcja utworzenia centrum zysków z działu komunikacji marketingowej od samego początku miała nikłe szanse na powodzenie. Dział ten nie nadaje się bowiem na centrum zysków. Powinien on być raczej traktowany jako centrum usług wspólnych (shared services).