Strategia
Strategia marketingowa firmy – czym jest, jak ją stworzyć?
Strategia firmy powinna być kluczowym dokumentem organizacji. Niestety, wiele firm zaniedbuje tę sferę i nie spisuje swoich długofalowych planów. Dlaczego stworzenie takiego dokumentu powinno być priorytetem współczesnych organizacji? Jakie informacje powinna uwzględniać strategia firmy?
Aby skutecznie rywalizować, warto nie tylko stworzyć własną strategię firmy, ale też analizować model biznesowy i strategię konkurencji. Znajomość strategii konkurencji pozwali nam skuteczniej z nią rywalizować i dynamicznie rozwijać nasz biznes.
Strategia marketingowa i strategia sprzedaży
Oprócz ogólnej strategii firmy, organizacje potrzebują również strategii marketingowej oraz strategii sprzedaży. W wielu firmach kluczową funkcję zyskuje sprzedaż, dlatego coraz ważniejsze jest również posiadanie strategii sprzedaży, precyzującej cele, plany i działania handlowców. Strategia marketingowa musi dodatkowo uwzględniać m.in. nowe zwyczaje klientów, rozwiązania automatyzujące. Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową? Jakie są przykłady dobrych strategii marketingowych?
Na czym polega strategia błękitnego oceanu
Strategia błękitnych oceanów umożliwia stworzenie przestrzeni do rozwoju i osiągnięcia trwałej przewagi. W jaki sposób ta koncepcja pomaga zwiększać swoją konkurencyjność? Jakie są główne założenia strategii błękitnych oceanów i jak wykorzystać je w praktyce? Dlaczego ma ona duże grono entuzjastów? Którym firmom strategia błękitnych oceanów przyniosła największe profity i jak powtórzyć ich sukcesy??
Pokaż mniejJuż w starożytnej Grecji funkcja strategosa polegała na kierowaniu armią, wyznaczaniu i realizacji kluczowych celów. Dowiedz się, jak budować fundamenty dla zwycięskich organizacji.
Pokaż więcej- Materiał Partnera 19
- Zarządzanie sobą 60
- Podcast 2
- Raport 23
- Relacje 9
- Rozwój osobisty 2
- Marketing 10
- Cyberbezpieczeństwo 7
- Wydarzenia 6
- Prowadzenie firmy 183
- Innowacje 106
- Nowe technologie 110
- Przywództwo 104
- Sprzedaż 26
- Strategia 254
Podana fraza - rynek pracownika - nie została odnaleziona
Spróbuj użyć innych lub bardziej ogólnych słów kluczowych