Magdalena Bryś
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Erasmus University Rotterdam. Interesuje się creative technology, ekonomią współdzielenia i designem.
Korporacje i startupy – strategiczna współpraca
Nowe technologie mają ogromny wpływ na modele funkcjonowania korporacji, stąd w obliczu zmian i wprowadzania innowacji, zmieniają zakres działania, otwierają się na nowe rynki oraz na współpracę ze startupami.
Sztuczna inteligencja jako wartość społeczna
AI for good, tech for good należą do trendów globalnych coraz bardziej znaczących w działaniach korporacji oraz firm. Sztuczna inteligencja przynosi pozytywną wartość w kontekście wpływu na środowisku i zrównoważonego rozwoju.
Innowatorzy doświadczeń klienta
O tym jak ważne jest angażowanie klienta w procesy tworzenia innowacyjnych produktów i procesów, projektowanie i zarządzanie doświadczeniem.
O intraprzedsiębiorczości i innowacji w korporacji
Jak odkryć potencjał kreatywny organizacji? Kim są intraprzedsiębiorcy? Magdalena Bryś rozmawia z Jakubem Kruszelnickim.