Case Study
Automatyzacja produkcji sposobem na kryzys
Firma z branży spożywczej musi ograniczyć produkcję z powodu pandemii. Zarząd zastanawia się, w jaki sposób dzięki robotyzacji i automatyzacji wyjść z sytuacji kryzysowej i zabezpieczyć się na przyszłość.
1 czerwca 2020
Technologia wspiera ciało. Jak utrzymać klientów w erze cyfrowej?
[PRAKTYCZNE STUDIUM DECYZJI] Dobrze rozwijająca się sieć siłowni stara się ugruntować swoją pozycję na rynku. Jedynym wyjściem jest transformacja cyfrowa.
1 kwietnia 2020
Jak burzyć silosy i zachować pozycję rynkową dzięki transformacji cyfrowej?
Firma telekomunikacyjna* o ugruntowanej pozycji na rynku zaczyna obawiać się innowacyjnych konkurentów. Postanawia przyspieszyć proces transformacji cyfrowej.
1 stycznia 2020
Tracimy rynek. Cała nadzieja w technologii
Dylematy - praktyczne studium decyzji. Fikcyjna organizacja, realne problemy.
1 października 2019
Nasze innowacje nie nadążają za rynkiem. Co robić?
Bank detaliczny walczący o młodych klientów stara się budować przewagę nad rywalami dzięki zaawansowanym aplikacjom mobilnym. Niestety, rynek boleśnie weryfikuje podejście banku do innowacji. Menedżerowie szukają rozwiązań, które pozwolą wyzwolić w organizacji potencjał do kreowania nowoczesnych rozwiązań i skutecznego ich wdrażania.
1 czerwca 2019
Otwarta droga do przełomu
Wykorzystywanie najnowszych technologii, bazowanie na danych, automatyzacja, cyfryzacja i niezwykła innowacyjność – już choćby tych kilka powodów czyni z Frisco.pl inspirujący przykład modelu biznesowego, który warto lepiej poznać. Najciekawsze wydaje się jednak co innego – otwarte podejście do współpracy z innymi firmami na zyskującym coraz większą popularność rynku e-grocery. Współpracy, która w wielu kwestiach okazuje się korzystniejsza od bezpardonowej rywalizacji.
1 kwietnia 2020
Sztuczna inteligencja tuż za rogiem
Jak zaawansowane rozwiązania technologii cyfrowej wspierają rozwój największej w naszym regionie Europy sieci sklepów convenience.
1 czerwca 2019
Łatwiej zostać liderem, niż pozostać na szczycie
Historia Otomoto pokazuje, że o ile osiągnięcie pozycji lidera na konkurencyjnym rynku jest możliwe, o tyle utrzymanie się na szczycie to dużo trudniejsze wyzwanie. Sposobem serwisu na zachowanie czołowej pozycji jest umiejętne łączenie świata realnego i cyfrowego, utrzymywanie zadowolenia użytkowników oraz nieustanne dążenie do organizacyjnej zwinności.
1 stycznia 2020
Jak zwinne podejście buduje wartość dla klienta
O swoich doświadczeniach we wdrażaniu zwinności organizacyjnej piszą Krzysztof Habowski i Rafał Kern z firmy RST Software Masters.
1 stycznia 2020
Ramię w ramię z robotami
Automatyzacja i robotyzacja stają się nie tylko coraz łatwiejsze z technicznego punktu widzenia, ale też coraz bardziej opłacalne.
1 października 2019