Nowe technologie
Dane są strategicznym zasobem w logistyce
Efektywnie zarządzanie łańcuchem dostaw jest oparte na danych. Dostęp do jakościowych informacji i ich analiza są niezbędne przy planowaniu procesów magazynowych, wyborze optymalnych tras czy zwiększaniu widoczności łańcucha dostaw. Operatorzy logistyczni, którzy budują swoje usługi w oparciu o dane, mogą podnosić ich jakość i w związku z tym zwiększać zadowolenie klientów.
Od Excela do inEwi – dlaczego warto zrezygnować z tradycyjnych arkuszy kalkulacyjnych?
Excel, od lat cieszący się niesłabnącą popularnością w świecie biznesu i nie tylko, zyskał opinię narzędzia niezbędnego w codziennej pracy wielu specjalistów. Jego elastyczność, wszechstronność i możliwość personalizacji pozwalały na tworzenie skomplikowanych analiz, raportów i prognoz. Jednak, tak jak każde narzędzie, Excel ma swoje ograniczenia. Nowe technologie, jak inEwi, wykorzystują nowoczesne podejście do analizy danych i prezentują nowe możliwości, które mogą skutecznie zastąpić tradycyjne arkusze kalkulacyjne.
8 strategii, dzięki którym dyrektorzy ds. danych mogą udowodnić swoją wartość
Skupienie się na efektywnym zarządzaniu danymi może minimalizować wpływ pracy dyrektora ds. danych (CDO) na wartość przedsiębiorstwa. Ekspert przedstawia osiem sposobów radzenia sobie z tym wyzwaniem.
3 problemy biznesowe, które można rozwiązać dzięki analityce danych
Generatywna sztuczna inteligencja przeżywa rozkwit, gospodarka po pandemii COVID-19 chwieje się w posadach, a kryzys klimatyczny narasta. Jakie problemy będą musiały rozwiązać globalne firmy w 2024 roku?
Wpływ recesji na analitykę danych
Ubiegłą dekadę charakteryzowało ogromne zapotrzebowanie na analityków danych. Czy to się teraz zmieni?
Gdzie przechowywać firmowe dane?
Niektórzy eksperci twierdzą, że śmierć centrów danych jest już przesądzona. Jednak, tak samo jak w przypadku nekrologu Marka Twaina, doniesienia te mogą być znacznie przesadzone.
Cyfrowe serum prawdy. Co mówią o nas dane?
Dane z wyszukiwarki Google mówią prawdę, którą ukrywamy w ankietach. Jak wielka prawda o big data rewolucjonizuje myślenie o zachowaniu konsumentów?
Nowy krajobraz marketingu, czyli 5. raport Salesforce
Przed pięcioma laty Salesforce opublikował pierwszy raport "State of marketing" dotyczący marketingu. Po tych kilku edycjach badania można zauważyć wyraźne zmiany i kluczowe trendy.